Onze opdrachtgevers Voor opdrachtgevers actief in verschillende branches en voor uiteenlopende doelgroepen (zowel B2B als B2C) wordt Google Adwords, Bing en Social Media Advertising ingezet. Hiermee zijn deze maand (12 dagen) 529 contact- en offerte aanvragen (leads) gerealiseerd. Voor de webshops zorgden de campagnes voor €6360 extra directe omzet. Bedankt voor de toelichting Gerard. Het was ook niet m’n doel om te vertellen hoe je hoger in Google kon komen met de ‘standaard’ SEO toepassingen. Want 1) die veranderen vaak en 2) ik bepleit juist dat Google straks meer op basis van gedrag (wat dus een afgeleide is van intentie) z’n resultaten presenteert. Wat wellicht zorgt voor (nog) betere resultaten en wellicht ook minder ergernis :). Innovatie: van idee tot zakelijk succes Lagere advertentiekosten bij je zoekmachine adverteren Ons verhaal Google Pigeon Update 19 februari 2016 om 11:18 Omdat de eerste pagina bijna volledig wordt gedomineerd door betaalde zoekresultaten is het niet eens goed genoeg om op de eerste pagina te verschijnen. Afhankelijk van de zoekopdracht is, zeker in het geval van aankoop gerelateerde zoekopdrachten, een top 3 positie eigenlijk pas goed genoeg. Met andere woorden: niet-betaalde zoekresultaten zijn minder prominent zichtbaar in Google en SEO wordt steeds moeilijker en minder effectief voor e-commerce gerelateerde zoekopdrachten. Wie goed oplet constateert ook dat betaalde zoekresultaten voor een groot gedeelte bestaan uit plaatjes. De kans dat hier op wordt geklikt is nog groter. Een plaatje zegt immers meer dan duizend woorden. Niet-betaalde zoekresultaten voor koop-gerelateerde zoekopdrachten worden vaak gedomineerd door websites van prijsvergelijkers en die zijn doorgaans echt geen beter alternatief voor de AdWords-advertenties. Voor informatie over niet-commerciële onderwerpen zijn de niet-betaalde zoekopdrachten vaak een stuk relevanter, omdat deze zoekopdrachten niet interessant genoeg zijn voor een adverteerder. Het ligt voor de hand dat iemand die op zoek is naar informatie over een bepaald onderwerp en niets wil kopen, niet op advertenties klikt. Dat is dan ook waarschijnlijk de nuance die toegevoegd zou moeten worden wanneer iemand beweert dat hij niet op een advertentie klikt. Wie echt nooit op advertenties klikt snijdt zichzelf in de vingers, omdat voor hetzelfde product door verschillende aanbieders vaak andere prijzen worden gerekend. De Google Shopping advertenties (dit zijn de advertenties met afbeeldingen) laten direct zien waar u het product kan kopen voor de laagste prijs. Wie alleen klikt op niet-betaalde zoekresultaten moet dan maar hopen dat de goedkoopste aanbieder zijn SEO op orde heeft, anders betaalt u altijd te veel. Wie Google niet gaat inzetten om meer bezoekers naar de webshop te generen, die negeert 95 procent van alle Nederlandse internetgebruikers. Maak daarnaast altijd een Google Mijn Bedrijf pagina aan. Met een Google Mijn Bedrijf pagina worden jouw contactgegevens altijd getoond in de rechterkant van de zoekmachine. Wil jij een website structureel hoger in Google krijgen? Beter gevonden worden op relevante termen waar de klanten op zoeken? En uiteindelijk meer leads, klanten en omzet uit een website genereren door simpelweg hoog in Google te staan? Goed artikel! Wij hebben voor onze website hier handig gebruik van gemaakt. Bedankt! Alles halen uit je AdWords-campagne?
Neem nu contact op met Janssen.nl! /7158/cookieverklaring-mkb-servicedesk.htm Een maand lang gaan we uw campagnes optimaliseren, gemiddeld 2 tot 4 uur per week bijt één van onze Adwords-specialisten zich hier in vast. Ons doel is hetzelfde als dat van u: zoveel mogelijk campagnes overhouden met een positieve ROI. Google Adwords specialist Onze expertise om jou daarbij te helpen . Basisbeginselen van Adverteren Wanneer je ervoor kiest om je Google AdWords uit te besteden aan Maatwerk Online gaan wij zorgvuldig om met jouw wensen. Allereerst is het belangrijk om duidelijke doelen op te stellen. Enkele voorbeelden van doelen die gesteld kunnen worden voor een Google AdWords campagne: Goody Ads 11. Linkbuilding Google In-Depth Articles Update H. Fridt - www.vitadis.nl De kosten voor Google Adwords wisselen per campagne. Sommige bedrijven hebben een klein budget beschikbaar voor een mooi resultaat. Daarnaast kunt u met grotere budgeten snelle resultaat behalen in bijvoorbeeld Google Shopping. De tarieven bij Goody Ads starten bij 225 euro per maand. Daarnaast kunt u ook met een groter budget bij Goody Ads terecht. Neem direct contact op met onze marketing adviseur voor een advies op maat! Hulp nodig bij het opstellen van goede doelen? We helpen je graag, neem gerust contact op! Vragen / opmerking* [Update 19-02-2016 16.30 uur] Kun je echt stellen dat Google data gebruikt van Analytics (en meer) zoals ik beweer? Martijn Scheijbeler is hier heel stellig in; dat doen ze niet. Terecht, als je bedenkt dat als dit inderdaad waar zou zijn, dan wacht Google een flink mediaschandaal. 020 2615 210 Maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17:00 Wat onze klanten zeggen E-Book >> Profiteer nu van een GRATIS AdWords Scan! Hoor binnen 24 uur hoe jouw website kan profiteren van online adverteren. Het invullen van het formulier duurt minder dan een minuut! Mobiliteits desk Alle webinars Uitbreiden naar multi-channel Journey Veel bedrijven geven via Google Adwords en/of Google Analytics door welke advertentiecampagnes hoeveel conversies ze uit een bepaalde campagne halen. Bekijk alle beoordelingen op Feedback Company Ron Verlangen Dit is niet omdat de informatie die je nodig hebt niet beschikbaar is (is het wel), maar omdat de kennis die je nodig hebt te verspreid is. Frans Knoops Redactie Frankwatching Hoewel het niet een heel erg sterk verband met elkaar heeft, is er toch een verband gevonden met HTTPS en hoge zoekresultaten op Google ‘s eerste pagina. Voor zoekmachine optimalisatie zijn drie zaken van belang: 4.4 Google Business Coaching Websiteontwikkeling Bob Ak Verkijk je niet op de rapportage. Vaak worden deze rapportages opgesteld uit de al beschikbare data vanuit de Google Adwords campagne. Kijk dus vooral naar de toegevoegde waarde. Staan er concrete conclusies of actiepunten in? Een goed voorbeeld: "We zien dat advertenties op inhoudsnetwerken/displaynetwerken een zeer slechte CTR ( Click Through Ratio ) scoren. Oorzaak: Potentiële klanten moeten misschien op een andere manier aangesproken worden wanneer ze niet actief zoeken. Actie: We gaan deze uitsluiten van de gewone campagnes en hier een aparte campagne voor opzetten die de potentiële klanten op de juiste manier aanspreekt." Je zult je misschien afvragen: hoe kom ik nou hoger in Google te staan met mijn eigen gegevens? Nou het antwoord hierop is eigenlijk simpel, een contactpagina helpt positief mee aan de gebruiksvriendelijkheid. Gebruikers vinden het namelijk vaak fijn als de contactgegevens van een bedrijf ergens duidelijk op de site staan. Focus je hele webpagina op het zo goed mogelijk oplossen van het probleem van de zoeker Regionaal adverteren 24. Ken je doelgroep Achter de schermen Een van de grote voordelen van het adverteren met Adwords is het inzicht krijgen van de baten en de kosten. In tegenstelling tot een "gewone" advertentie weet je precies wat je Awords advertentie oplevert. Dit inzichtelijk maken kost wel wat werk. Zo moeten er bepaalde conversie codes op de website worden geplaatst en moeten deze ingesteld worden binnen de campagne. Wanneer je geen toegang hebt tot de campagne eis dan dat de conversies inzichtelijk worden gemaakt en controleer deze met de eigen data. Michelle Plaisier Gebruikersonderzoek Met slechts een paar muisklikken kan ik nu een thema samenstellen, de structuur van mijn artikel bepalen en uiteindelijk goed gevonden worden op honderden zoekwoorden. T: 073 - 648 7070 Overzicht van gebruikte cookies Om even een paar voorbeelden te noemen: Training Technische SEO Een voorbeeld van een internet link is de link hierboven. Het woord Pagerank is aanklikbaar en gaat naar een artikel BINNEN mijn eigen site (interne link dus!) Dashboarding Meld mij aan » Als officieel Google Partner volgen we bovendien doorlopend trainingen zodat je altijd kunt profiteren van de laatste nieuwe mogelijkheden die op de markt komen. Remarketing This page doesn't exist in Search Console Help. It may be deleted because the feature doesn't exist anymore, or the URL may be incorrect. Wanneer je jouw Google AdWords wil uitbesteden is het goed om eerst een review aan te vragen. In deze review wordt gekeken naar je huidige inzet van digitale marketing en over je huidige Google AdWords account. Nadat deze review is uitgevoerd beoordeel je op basis van de verbeterpunten door welk bureau je jouw Google AdWords laat beheren. 90% van de reviews die wij als Team Nijhuis verzorgen brengen kritische verbeterpunten op. Verbeterpunten die – na verbetering – zullen leiden tot méér rendement. wo, 05/09/2018 - 14:17 Alles draait om conversie: maak gebruik van de kennis die wij in de afgelopen 15 jaar hebben opgedaan (ook gratis!) Chrome Elke maand kijken we naar de zoekmachine posities van je site en werken we verder aan optimalisatie daarvan. We breiden de zoektermen uit en optimaliseren de conversie. Ook periodieke optimalisatie van jouw Google Maps vermeldingen, online video’s (YouTube), nieuwsberichten, blogberichten, afbeeldingen en sociale media berichten behoort tot de mogelijkheden. Die verschijnen immers ook op de eerste pagina van de zoekresultaten. Als het algoritme van de zoekmachines wijzigt, voeren wij technische wijzigingen door aan jouw site. We ondernemen ook actie als jouw concurrenten van zich doen spreken op het gebied van SEO. Van deze full service bijsturing ontvangt je iedere maand een rapport, zodat jij de resultaten en uitgevoerde acties kunt bijhouden. 09 aug 2018 Omhoog ↑ Google PageSpeed Insights (16 april 2014). Goede content American Hotdogs SEO tip: title tags en meta descriptions schrijven 17. Gebruik geen rare tekens in je URL Nadat OnlineMarketing.nl onze Google Adwords campagne heeft geoptimaliseerd zijn we van €96,- naar €35,- per conversie gegaan! Social Media Marketing

Google Ads (AdWords Specialist

Zoekmachine Optimalisatie en Google Ads Beheer  OPSTARTFASE - Techniek analyse Onsite SEO Cost per action, betalen per conversie Almelo Beter vindbaar worden Zoekmachine optimalisatie factor 10: Het feit dat snel ladende websites significant een hogere positie in Google hebben dan pagina’s die traag laden. Door het optimaliseren van de techniek van uw website en het schrijven van relevante en aantrekkelijke content, kan uw website op korte termijn al een flinke kwaliteitsslag maken. Waarschijnlijk heeft u hiermee al snel de eerste zichtbare stijgingen te pakken. 1. Welke vraag beantwoordt het artikel (of welk probleem lost het op)? Maliebaan 94 Tel. 0314 - 362 009 Google sterren in zoekresultaten van jouw website kunnen zorgen voor meer clicks naar jouw website en dragen op deze manier indirect bij aan een hogere conversie. Bekijk snel de mogelijkheden op de Google sterren pagina. Forum reacties zijn ook vaak nofollow plus dat links op forums plaatsen vaak wordt weggehaald door administrators. On-page SEO H.Metin says: 16 januari 2014 om 22:53 Adverteer voor tijdens of na Youtube filmpjes door middel van video’s banners of tekstadvertenties. RECLAME OP INTERNET | MEER VERKOPEN MET JE WEBSITE RECLAME OP INTERNET | SEO SERVICE NEDERLAND RECLAME OP INTERNET | SEO SERVICE ROTTERDAM
Legal | Sitemap