Meten is weten. Door onze analyses, vinden we niet alleen meer bezoekers, we vinden ook betere bezoekers. We vinden de mensen die werkelijk interesse hebben voor uw product of dienst. .e-commerce Remarketing mogelijkheden Bezoekers die je website al eens bezocht hebben maar nog niet de gewenste handeling hebben verricht zijn zeer waardevol. Zij hebben al interesse getoond, maar waren nog niet klaar voor de gewenste handeling. Door het opzetten van een remarketing campagne worden deze bezoekers gericht bereikt met advertenties die speciaal aan deze personen zijn aangepast. Deze advertenties verschijnen in het Display Netwerk of op Google Zoeken. Ben je in het bezit van een webshop? Dan zetten we dynamische remarketing in waarbij we bezoekers advertenties tonen die betrekking hebben op het product dat ze op je website hebben bekeken. Zo kun je de artikelen die je verkoopt in je webshop extra promoten. Schema Markup geeft zoekmachines een beter inzicht van de inhoud van jouw content. Het beter begrijpen van jouw content zal zoekmachines aanmoedigen om de website te tonen aan meer mensen. Eerste pagina Google? White hat SEO versus black hat SEO[bewerken] De ontwikkelingen rond Adwords advertising gaan snel. Google verrijkt en verruimd de mogelijkheden voortdurend. Maar ook je concurrenten zitten niet stil. Wat gisteren een winstgevende advertentie was, kan vandaag z’n effectiviteit hebben verloren. Whello, jouw Google Adwords specialist in Amsterdam Controleer of je meta omschrijving, dat kleine stukje omschrijving dat je bij je zoekresultaten ziet, lekker is geschreven. Omschrijft het dat wat de bezoeker van jouw website kan verwachten en spring je er lekker uit ten opzichte van jouw eventuele concurrent? LinkedIn adverteren Dit is ‘what seperates the boys from the men’. Een goed bureau wil exact weten wat de mogelijkheden zijn met je budget. Wat mag een lead of een sale kosten? Wat gebeurt met een conversie? Zijn je landingspagina’s getest? En nog veel meer. Als zij niet net zoveel vragen voor jou hebben als jij voor hen, vraag dan naar de uitgang. Een hoge kwaliteitsscore krijg je onder andere door een hoge CTR (klikratio), een goede match tussen zoekwoord, advertentie en landingspagina en een hoge snelheid van je landingspagina. Zorg ervoor dat je als klant altijd door je bureau gerapporteerd wordt over kwaliteitsscores. Wees kritisch op zoekwoorden met lage kwaliteitsscores en bespreek met je bureau of het zinvol is om deze zoekwoorden te blijven inzetten. Shopping Awards Event Google heeft een hele lijst met aspecten waar zij naar kijkt bij websites om te beoordelen op welke plek een website in de zoekresultaten komt te staan. Google probeert om de meest relevante websites en meest waardevolle informatie bovenaan te zetten. Je kiest de Google-versie (de regio, bijvoorbeeld Google.com voor internationale websites, en Google.nl voor websites gericht op Nederland) Ik heb al enkele tips die je vermeld hebt in uw artikel toegepast maar heb nog niet meteen een positief effect gemerkt. don@iclicks.nl 7. Geen budget beperking