Je wilt die spiders naar jouw website halen, door aan te geven dat hier relevante informatie op staat. Je wilt dat ze begrijpen waar het over gaat, dat deze spiders de afbeeldingen kunnen ‘lezen’ en dat ze in staat zijn om in hun webindex te plaatsen. Dat is cruciaal. Zonder dat, kun je al deze tips wel gaan toepassen, maar heeft niets zin. Word abonnee en ontvang: De 404 pagina helpt niet direct mee om de site hoger in Google te krijgen. Toch is het wel belangrijk om aandacht aan deze pagina te besteden. De 404 pagina kan namelijk al snel voorkomen bij bijvoorbeeld een verwijderde pagina of een typefout. Door een goede 404 pagina in te richten kun je gebruikers wijzen op de foute url die ze hebben ingetypt of waar ze op geklikt hebben én hen direct doorverwijzen naar nieuwe artikelen of je homepage. Zodoende raak je geen bezoekers kwijt. Voor longtails (en soms midden) is het meestal voldoende om met een autoritaire site een artikel/pagina over het onderwerp te publiceren om daarmee in de top 5 te raken. info@gonect.nl Wij vinden het belangrijk dat bezoekers op een pagina terecht komen die interessant is. Een pagina die verkoopt door conversie optimalisatie. Bij ons dus geen pagina vol tekst puur voor Google die kant noch wal raakt. Zo maken we klanten van bezoekers Ben jij analytisch ingesteld, heb je alles in je om online marketingcampagnes door het dak te laten knallen en blijf je graag op de hoogte van nieu... BLOG 2583 ER Den Haag ROI van social media Absolute aanrader! We hebben minimaal 20% meer omzet gehad door met KeyBoost (iPower) in zee te gaan. Veel effectiever dan Google Adwords! Dagelijkse ranking rapportage Over Frankwatching Waar niemand aandacht aan besteed, maar wat wel de belangrijkste SEO factor is anno 2018 en later. En nee, het zijn niet jouw backlinks. 036 - 751 97 37 1) Ben ik hun grootste klant? 13 september 2018 (vol) zoek op onderwerp Fabeltje 6: Zet altijd hetzelfde zoekwoord in een link naar je website Als het gaat om het verbeteren van uw vindbaarheid in Google houden wij altijd de volgende driedeling aan: Hoog in Google komen Wanneer het zoekwoord een aantal keer op de pagina verscheen, dacht Google dat het onderwerp  van de pagina ging over het desbetreffende zoekwoord. Dankzij de ‘Hummingbird Algorithm’ weet Google vandaag de dag wat het onderwerp is van elke pagina op basis van de inhoud. Heb je hier hulp bij nodig? Een goede SEO Specialist kan je hierbij verder helpen! Maar als je zelf hiermee verder wil gaan: Positie bovenaan in zoekresultaten verstevigen en uitbouwen Verkeer uit SEA (ten opzichte van SEO) is 50% kansrijker om te gaan converteren Een analyse op technische gebreken Bij DoubleSmart houden we ons de hele dag door bezig met één vraag: hoe zorgen we ervoor dat jij als onze klant je concurrenten steeds een stapje (of een paar stappen) voorblijft? Zoekmachine adverteren Wordt het niet verspreid? Verbeter dan het artikel weer en verspreid het opnieuw. Géén onverwachtse kosten Ben jij online marketeer of eigenaar van een website? Dan is jouw doel ongetwijfeld om hoger... Voorwaarden webhosting Focus je je ook het liefst op je core business? Met een solide, open-source systeem als basis zetten we de eerste stap naar online groei. Om hoger in de Google ranking te komen is het belangrijk dat de pagina nuttige, hoogwaardige en relevante inhoud heeft. Schrijf daarom maar over een onderwerp per pagina. Hierdoor raken bezoekers en dus ook zoekmachines niet in verwarring. Uiteraard kun je wel een thema rondom je zoekwoorden inzetten. Als iemand zoekt op hardloopschoenen kopen dan kun je ook de variaties, welke hardloopschoenen moet ik kopen erbij pakken. Zo vergroot je het bereik én de invloed die de content uitoefent op de rankings van Google alleen maar meer. CPM, CPC en CPA vergelijken Neem voor een gratis offerte contact met ons op via de contactpagina. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief Wie wij zijn Dynamische Retargeting Gelieve dit veld leeg te laten. 3 Voordelen en 3 Nadelen van Beleggen in Koffie + Koers/ Advies Om hoger in de Google resultaten te komen is het belangrijk om een pagina te hebben met de algemene/privacy voorwaarden. Deze voorwaarden laten aan Google zien dat je een betrouwbare website hebt. Daarnaast brengt het een veiliger gevoel voor de bezoeker met zich mee. Wil jij ook hoger in Google en meer resultaat uit je site? Een ander onderdeel waarop gelet moet worden is dat je linkprofiel een natuurlijk ankerprofiel bevat. Zorg er niet voor dat al jouw backlinks naar dezelfde pagina linken met dezelfde ankertekst. Het grootste deel dient naar je hoofdpagina te linken. Daaromheen kun je variëren en kan je gerust iets meer focus op een van je belangrijke categoriepagina’s leggen. • Adverteer ook op de bedrijfsnaam Transparant Contentmapping Prima salaris op basis van kennis en ervaring; 10. Weten wat werkt en wat niet [Update 19-02-2016 16.30 uur] Kun je echt stellen dat Google data gebruikt van Analytics (en meer) zoals ik beweer? Martijn Scheijbeler is hier heel stellig in; dat doen ze niet. Terecht, als je bedenkt dat als dit inderdaad waar zou zijn, dan wacht Google een flink mediaschandaal. Geef hieronder aan in welke omgeving je een vergelijkbare functie zoekt en ontvang nieuwe relevante vacatures in je mailbox. 4814 DB  BREDA Download gratis en vrijblijvend de informatiebrochure Een groot deel van de content die door bedrijven wordt gecreëerd, blijft onopgemerkt. Toch zijn er verschillende manieren om uw content wel onder de aandacht te brengen. Bijvoorbeeld door de content op social media te promoten of te adverteren in Google. Wilt u organisch hoger in Google verschijnen, dus zonder ervoor te betalen? Dan zult u de content moeten optimaliseren voor zoekmachines. 3 Google Ads ad extensies die (te) weinig gebruikt worden Google Search Console (nieuwe versie) weer uitgebreid met handige data Eigenaar HuisartsKliniek Zoekmachine marketing voor het MKB Ook dit is makkelijk te maken met een plugin. Dat onderbuikgevoel kan je hebben over je huidige campagne. Staat alles goed zoals het moet? Maak ik optimaal gebruik van alle mogelijkheden die Google AdWords mij biedt? Dergelijke vragen kun je laten beantwoorden door een AdWords certified professional. Deze professional kan zonder problemen meekijken met jouw huidige campagnes. Dit doen wij ook als Team Nijhuis zijnde. Dat wiel waar we het al eerder over hadden, hoef je echt niet opnieuw uit te vinden. Jouw huidige Google AdWords account kan veel inzichten verschaffen over of jouw onderbuikgevoel klopt. Vraag de gratis digitale marketing review aan en ontdek of jouw onderbuikgevoel klopt. Feedback Company Hoger in Google en dan? Om dit te onderzoeken, werd Alexa’s domein snelheid gebruikt om de laadtijd van 1 miljoen domeinen te kunnen analyseren vanuit de database. Met andere woorden, er is niet direct gekeken naar de laadsnelheid van afzonderlijke pagina’s in de data. Er is simpelweg gekeken naar de gemiddelde laadsnelheid van het gehele domein. Wanneer je nog aan het twijfelen bent of je een SEA bureau wilt inschakelen, willen we je graag helpen. Steeds meer bedrijven besteden AdWords uit aan een gespecialiseerd bureau en dit is niet zonder reden. Hieronder geven negen redenen waarom het uitbesteden een goed idee voor jou kan zijn. We ontwerpen en bouwen doelgericht met een offline en online strategie. Aan de hand van wetenschappelijke inzichten en actuele marktontwikkelingen. Een SEO-bureau is geen expert in jouw niche en kan geen webteksten schrijven die jou als slimme en vriendelijke expert op de kaart zetten (de likeability van een persoon speelt een grote rol in een koopproces). Twijfel je of je huidig lopende Google AdWords campagne goed is opgebouwd of wil je uitvinden of Google AdWords voor jou winstgevend kan zijn? Vraag dan een gratis online scan aan van Maatwerk Online. We analyseren je huidige website dan op meer dan tien punten en kijken, indien mogelijk, of je huidige Google AdWords campagne goed is opgebouwd. 20 augustus 2018 Push & Pull Marketing: Jouw kans om meer te verkopen Lead generation Schroom dus niet om gebruik te maken van alinea’s. Direct een goede vraag om mee te beginnen. Ikzelf zie het als volgt, in de kern is adverteren met AdWords relatief eenvoudig. Zelfs wanneer u zich niet vantevoren heeft verdiept in de basisinstellingen van AdWords leidt het systeem u door de gehele opzet, maar wanneer u echt een doeltreffende AdWords campagne op wilt zetten komt daar echt veel meer bij kijken. Dat wil niet direct zeggen dat u dan uw AdWords campagne maar moet uitbesteden. Laten we de voordelen en nadelen eens naast elkaar zetten. Verkeer uit SEA (ten opzichte van SEO) is 50% kansrijker om te gaan converteren Voordelen Google AdWords Je kunt in WordPress instellen of je wel of geen ‘www’ voor je domeinnaam wilt hebben. Bij Antagonist heb je standaard de keuze om beide opties te gebruiken; het werkt dus beide. Voor Google is het echter van belang dat je een keuze maakt en één optie consequent blijft gebruiken. Anders zal Google beide indexeren, waardoor je niet het maximale resultaat behaalt. Tevens is het voor je publiek ook handig, als in alle communicatie-uitingen de domeinnaam van je website hetzelfde is; het voorkomt simpelweg verwarring. 0182 342 062 De naam van het domein:staat in de domeinnaam waar je website over gaat, dan kan dan helpen voor Google (maar het helpt vooral voor de gebruiker die meteen ziet dat hij bij jouw website aan het juiste adres is)

Google Ads (AdWords Specialist

Zoekmachine Optimalisatie en Google Ads Beheer Structuur in je Google Adwords campagnes is zeer belangrijk. Een goed Adwords-account bestaat vaak uit meerdere campagnes die zijn onderverdeeld in verschillende advertentiegroepen. Zorg ervoor dat de campagnes duidelijke namen hebben waaruit je ook zelf kan aflezen waar deze voor zijn. WIJ BELOVEN JOU Hoger in google 076 20 30 006 dit is punt 1 om hoger in Google te komen 0182-342062 erik@doublesmart.nl Dit is ‘what seperates the boys from the men’. Een goed bureau wil exact weten wat de mogelijkheden zijn met je budget. Wat mag een lead of een sale kosten? Wat gebeurt met een conversie? Zijn je landingspagina’s getest? En nog veel meer. Als zij niet net zoveel vragen voor jou hebben als jij voor hen, vraag dan naar de uitgang. Qualityscore De eenvoudige manier is AdWords. De tweede route om hoger in Google gevonden te worden is door het bieden van waardevolle content. Een goed verhaal, verdiepende uitleg, nuttige tips of de juiste oplossing. Een infographic of een video die bezoekers waarderen. Met waardevolle content geef je je bezoeker iets. Als de bezoeker iets op jouw website vindt wat hij of zij waardeert, dan is de kans groot dat diegene dat deelt via social media. Google zal je pagina dan nog meer waardering geven – ook wel ranking genoemd (PageRank is het algoritme waarmee Google webpagina’s waardeert). Combineer deze kennis met de zoektermen waar je op gevonden wilt worden en je bent op de goede weg. Kies niet alleen voor de eenvoudige zoekwoorden, maar besef je dat ook de zoektermen van meer woorden erg belangrijk zijn. Concentreer je op 1 belangrijk onderwerp per pagina van je website. Met zoekmachine adverteren bereikt u snel en effectief uw doelgroep met zoekwoorden die voor uw business relevant zijn. 34. Doe gebruikerstesten Login / Registreren Op welke andere pagina’s en blogartikelen op jouw website wordt het onderwerp van de pagina die je wilt optimaliseren besproken? Zet linkjes van die pagina’s naar de pagina waar jij mee bezig bent. Zorg ervoor dat deze structuur ook voor Google makkelijk te lezen is. Dat kan met een XML-sitemap. emailinfo@sensmarketing.nl web-made-easy.nl Maandelijkse urenrapportage Interviews Als ondernemer die met zijn website bovenaan in Google wil komen, lees je geregeld twee... ADWORDS TIPS | MEER CONVERSIES MET JE WEBSITE ADWORDS TIPS | MEER VERKOPEN MET JE WEBSITE ADWORDS TIPS | SEO SERVICE NEDERLAND
Legal | Sitemap