Adwords aan ons uitbesteden is mogelijk bij maandelijkse mediabudgetten ('klikkosten') vanaf €1.000 per maand. Een blog gaat je terugkerende bezoekers opleveren. Daarnaast ziet Google activiteit op je site. Volledige website Analyse Om u een tariefindicatie te geven hebben wij een drietal pakketten samengesteld. Indien u AdWords voor het eerst gaat inzetten zetten wij een basis account met een beperkt aantal trefwoorden gratis op en kunt u vrijblijvend twee tot vier weken ervaren of het leads of transacties oplevert. U betaalt slechts € 125,- aan Google voor de kliks op uw advertentie en ontvangt van Google nog eens € 75,- aan kliktegoed. In totaal test u dus met € 200,- (meer kan en mag ook). Na de twee tot vier weken proefperiode bepaalt u of u wilt doorgaan. U betaalt dan alsnog de opzetkosten (€ 249,-) en u gaat een maandelijks opzegbaar contract aan voor het management van € 90,- per maand (kennismakingsprijs basic account). In het tweede jaar zijn de maandelijkse kosten € 99,- per maand voor het basic account. Het is ook mogelijk om de opzetkosten gespreid te betalen en samen te voegen met de maandelijkse managementkosten. U gaat dan een jaarcontract aan van € 112,- per maand. Uiteraard verrichten wij ook maatwerk afhankelijk van uw accountgrootte. Bel of e-mail ons voor meer informatie of het maken van een afspraak. - Workshops en Trainingen Tom Ridder 13:00 5 persoonlijke levenslessen voor jou als marketeer én je doelgroep Als ik terugkijk op al die jaren dan is er wezenlijk niet veel veranderd. Er zijn dan weliswaar meer (technische) mogelijkheden om je relevantie van de pagina aan te tonen, het zal er altijd om draaien in hoeverre een vraagsteller tevreden is met het antwoord of het daadwerkelijk relevant is. Je kunt er over twisten wat Google wel en wat het niet weet. Ik ga er in ieder geval van uit dat ze steeds meer meten en dus weten om hun beoogde doel te behalen en steeds beter in staat zullen zijn het kaf van het koren te scheiden. Je gegevens uit Google Analytics (zoals bezoekers, sessies, behaalde doelen etc.) Datum in overleg In het nieuws “An investment in knowledge always pays the best dividends” – Benjamin Franklin Bedankt voor je reactie en ook compliment :). We zullen inderdaad nooit zeker weten wat Google allemaal meet en weet. Maar zoals Martijn ook al aangaf, kunnen we er aan de andere kant ook vanuit gaan dat Google zich wel ‘aan de regels houdt’, aangezien ze goed in de gaten gehouden worden. 6. Voeg keywords en titels toe aan eventuele afbeeldingen die op uw website staan Zo, dat is mijn lijst. Wat is de jouwe? Webshop koppelen aan ERP informatie aanvragen De antwoorden zullen SMART moeten zijn om tot een concreet en heldere campagne te kunnen komen. Als je Adwords onderbrengt bij Blauwe Monsters zullen we niet genoegen nemen met het doel; “zoveel mogelijk traffic op mijn website”. Van belang is om de juiste balans te vinden. Het kost nu eenmaal geld, maar het gaat niet goed als je marge compleet verdampt. Te weinig betalen betekent echter weer dat je zoekvolume heeft laten liggen. Het vinden van de juiste balans is daarom de uitdaging. Hier is in deze tijd van veel concurrentie expertise en ervaring voor nodig. Adwords uitbesteden aan Blauwe Monsters is daarom een logische keuze. We hebben de expertise en ervaring in huis om de juiste balans in je Adwords campagne te vinden. nieuwsbrief 24. Bouw verdien backlinks 5. Een portfolio of referentiepagina voor je bezoekers én voor je positie in Google  Al onze flexibele contracten zijn maandelijks opzegbaar. Ben je ontevreden met de optimalisatie van jouw website? Dan zit je nergens aan vast. Wanneer je de SEO plugin van Yoast hebt geinstalleerd op jouw WordPress website, dan kan je twee titels maken. Een voor de zoekmachine (die in de zoekresultaten getoond wordt) en een die men ziet op de pagina zelf. E-mail: tim@rooza.nl Van alle lokaal getinte zoekopdrachten vanaf een smartphone leidt 78% tot een aankoop. En 46% van alle zoekopdrachten bij Google zijn lokaal geörienteerd. Dit zijn dus belangrijke touchpoints voor alle adverteerders. Mogelijkheden bespreken 2. De website zelf  Blog / 20 aug, 2018 Natuurlijk wil je weten hoe je website scoort! Met Brand Statistics van Brandpepper kun je de prestaties van je site nauwgezet volgen. In je eigen portal vind je onder andere de bezoekersstatistieken van je website, je posities in Google en de verrichte werkzaamheden. Zo kun je continu via je mobiel, tablet of computer in de gaten houden hoe je site het doet! Lekker transparant! Google gebruikt PageRank om de resultaten van een zoekopdracht te rangschikken. Adverteren op Google AdWords contact “Wie de waarheid zoekt, blijft praten, maar wie zijn waarheid zoekt, wordt stil.” Zijn er punten op het gebied van je zoekmachine optimalisatie waar je tegenaan loopt? Blauwe Monsters heeft ervaring met zowel optimalisatie van websites als het optimaliseren van webshops. Wij zijn een jong en dynamisch bureau en ook voor losse vragen kunt u altijd bij ons terecht! U heeft natuurlijk niets aan uw website als er geen bezoekers komen. 95 procent van alle mensen zoekt zijn informatie op via de zoekmachine Google. Het is dus niet ingewikkeld om te begrijpen dat het voor iedere website, bedrijf of webshop erg belangrijk is om goed gevonden te worden in de zoekresultaten van Google. Wanneer dit namelijk het geval is, dan komen er aanmerkelijk meer mensen op uw website en wordt zo de kans groter dat bezoekers doen wat u graag wilt: uw product kopen, lid worden of uw informatie lezen. ‘Meta-omschrijving’, vul hier een beknopte samenvatting in over de pagina. Deze wordt in zoekmachines onder de SEO-titel weergegeven. Website effectiviteit Daarnaast is de inhoud van uw website erg belangrijk. Als u bovenaan in Google wilt komen op een zoekwoord, moet Google erkennen dat uw website de meeste relevantie biedt op basis van deze zoekterm. Hierdoor is het belangrijk om zoekwoordrijke teksten op uw website te plaatsen, maar ook ervoor te zorgen dat uw teksten kwalitatief zijn. Content is king, dat geldt dus ook als u bovenaan in Google wilt komen. Zorg daarom voor relevante informatie op uw website waarmee u uw bezoeker op een juiste manier kunt informeren over uw product. Fabeltje 4: Hoog in Google = meer bezoekers Nog altijd doen website-eigenaren, SEO-bureaus en andere lieden pogingen om de Google-formules te omzeilen en bedonderen: niet doen Ja, kijk maar even. Google even naar het zoekwoord en bekijk de pagina’s van de concurrenten. Is de webpagina van jouw groter, inhoudelijk sterker en mooier ontworpen? Wordt het probleem (en de oplossing) uitgebreid behandeld en beschreven?” Full Service Internet Marketing Bureau met sterke focus op Google Optimalisatie SEO, Conversie Optimalisatie SEO en de ontwikkeling van Websites & Webshops. Stefan van Dommelen Secundairy navigation Ik schrijf graag over communicatie. Van (online) strategie tot praktische WordPress, SEO en social mediatips. ISI Media staat sinds 2016 in de top 20 van beste marketingblogs. Klik op start Influencer marketing Wat wij doen▼ Contact opnemen? Facebook LinkedIn Twitter Forward Zo werkt ons Google Adwords Startpakket Om een goede SEO campagne te kunnen draaien, moet je ten eerste weten op welke zoekwoorden je gevonden wilt worden. Deze zoekwoorden kan je zien als het startpunt waarop al jouw SEO werkzaamheden worden ingericht. Een door Google geaccrediteerde Google Ads specialist kan u het beste helpen met het constant bijhouden en optimaliseren van uw Google Ads campagnes om zo het maximale uit uw advertentie budget te blijven behalen. Neem direct contact met ons op en ontdek wat onze specialisten voor u kunnen betekenen! Vraag hier jouw gratis online marketing audit aan! Think Online start met een analyse van de huidige website en posities. Op basis van de doelstellingen geven we praktisch advies met het plan van aanpak voor de optimalisatie van de website. Hierbij denken we niet alleen aan concurrentie, zoekvolume en zoekwoorden. We denken vooruit en houden tijdens de zoekmachine optimalisatie werkzaamheden altijd rekening met de klantenreis en het rendement voor de website. Benieuwd wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen? De hoogste prioriteit ligt bij het resultaat. Daar is kwaliteit voor nodig. Dat is de reden dat er enkel gecertificeerde Adwords specialisten aan je campagne werken en we door Google beoordeeld zijn met een 9,6.

Google Ads (AdWords Specialist

Zoekmachine Optimalisatie en Google Ads Beheer Hoe dan? Hieronder vind je de resultaten weergegeven in een afbeelding: Adverteren is voor de meeste ondernemers de normaalste zaak van de wereld. Waar adverteren vooral offline werd gerealiseerd door te adverteren in dagbladen of via televisie en radio, gebeurt dit vandaag de dag veelal online. Adverteren via Google bijvoorbeeld is eigenlijk niet meer dan vanzelfsprekend. Uiteraard dient u als ondernemer wel slim mee om te gaan en alle mogelijkheden te benutten. Ontbreken u hierin de tijd of vaardigheden? Dan kunt u een Google Adwords specialist van Dutch Blue inschakelen om u verder te helpen. Als u dan bezoekers krijgt, is het natuurlijk ook de bedoeling dat het mensen zijn die serieuze interesse hebben in wat u aanbiedt. Ons adwords bureau kan door het volgen van uw klanten een goed plan opzetten om zoveel mogelijk klanten op uw website te krijgen. Naast het feit dat we u graag helpen met het optimaliseren van uw bedrijf in de zoekmachines, kunnen wij u ook helpen met het gebruiken van adwords. Hiervoor geven wij namelijk ook cursussen, die ervoor zorgen dat u vervolgens alles weet over adwords en u na deze adwords cursus zelf kunt zorgen voor veel bezoekers op uw website.  12:05 uur 4 September 2018 Docent NIMA A Online Marketing Marketing en CommunicatieOverige consultancy €2.400 vaste prijs Zuid-HollandDen haag Open 2 reacties Voorbeeld van een broodkruimelnavigatie Keertje sparren over online marketing? ONLINE MARKETEER | MEER VERKOPEN MET JE WEBSITE ONLINE MARKETEER | SEO SERVICE NEDERLAND ONLINE MARKETEER | SEO SERVICE ROTTERDAM
Legal | Sitemap