De usability van een website houdt de gebruiksvriendelijkheid voor bezoekers van een website in. Wanneer een gebruiker een op je website komt en een taak niet kan uitvoeren of iets te lang duurt zal hij de pagina verlaten. Het is dus belangrijk om dit goed op orde te hebben. De snelheid of laadtijd van je website is hierbij een belangrijk onderdeel. Deze laadtijd kun je meten via pagespeed en moet zitten tussen de 80 en 100 voor een goede website. Ook ik kreeg een berichtje van iPower en was blij verrast. Mijn site steeg 2 plaatsen van 11 naar 9. Kijk binnen de top 10!! Ik ga mijn key-words eens even opsturen en ben benieuwd of iPower mij nog verder kan gaan helpen.!! Wordt vervolgd. Wij brengen uw website bovenaan in Google, zonder rare fratsen. Wilt je weten hoe Keyboost ervoor kan zorgen dat jouw website hoog in de zoekmachine komt te staan? Er zijn twee essentiële schakelpunten in uw SEA/PPC campagnes en dat zijn 1) uw advertentieteksten waarmee u uw CTR bepaalt en 2) uw landingspagina waarmee u uw Qualityscore en uw conversiepercentage bepaalt. als je als marketeer vandaag de dag nog altijd op die paar top plaatsen mikt ben je verkeerd bezig. Je werkt beter wat meer in de breedte dan in de hoogte. NiveauHBOTotale lesduur3 dagenTrainerStartdatum en plaats4 startdata Zoekmachine adverteren (SEA) » 9.3/10 Al voordat zoekmachines zoals Google, Yahoo, en niet te vergeten de Chinese zoekmachine Baidu een bijkans wereldwijde dominatie kregen waren er al marketing specialisten met een vooruitziende blik. Op één van de eerste bijeenkomsten van online marketing specialisten in San Francisco werd al gezegd: "Internet marketing, email marketing and search engine optimization will be big in the twentyfirst century". Voorspellende woorden al keek men in die tijd nog niet naar zoekmachines zoals Google maar naar het destijds populaire Altavista en waren Larry en Sergei nog druk bezig met het bedenken van hun eerste search engine. En toen kon nog niemand de impact van social media marketing en Facebook advertising bevroeden. Waarom Google Adwords inzetten? Ander belangrijk uitgangspunt is in welke fase van de Consumer Journey je de consument wilt bereiken. Als je voor het eerst in beeld wil komen. Dan is het doel het aantal kliks naar jouw website. Als je de consumenten wilt bereiken die een fase verder zijn dan is het doel Conversie percentage. Als Blauwe Monsters zullen we de campagne afstemmen op deze doelen wanneer je Adwords gaat uitbesteden. Volg Paul Haarman Contact us: (050) 577 58 22 Advies van een Adwords specialist? 25 must haves voor jouw website Kranenburgweg 142 Met onze Big Data-software zijn wij de concurrentie altijd een stap voor. Het identificeert namelijk miljoenen datapunten van jouw website,  productcatalogus of dienst. Hierdoor kunnen onze specialisten snel anticiperen op mogelijke kansen in de markt. Wij starten 3 tot 10 campagnes voor u op met het vastgestelde budget als totaalbudget voor 30 dagen. Campagnes beginnen 'breed': we willen zo snel mogelijk zo veel mogelijk statistieken krijgen om de ROI te bepalen. We koppelen uw campagnes met Google Analytics om zo te kunnen meten hoeveel conversies de campagnes opleveren. Een AdWords campagne opzetten lijkt namelijk zeer eenvoudig en snel geregeld. Toch zijn er elke dag online ondernemers die verschillende beginnersfouten maken, waardoor hun AdWords campagne niet gaat presteren zoals zij voor ogen hebben. Zo kunnen je advertenties niet alleen de verkeerde mensen bereiken maar ook niet renderen waardoor je alleen kosten maakt en potentiële klanten juist misloopt. AdWords uitbesteden zorgt ervoor dat jouw account zo optimaal mogelijk is ingericht zodat de prijs-kwaliteitverhouding optimaal is. Dit zal je zeker op de middellange tot lange termijn het meest interessante financiële voordeel opleveren. Het is dus zo dat je investeert in een AdWords specialist, maar deze jou op de termijn terugbetaalt in de vorm van goedlopende AdWords campagnes met daaraan gekoppeld meer online bereik en conversies voor jouw online onderneming. Meer winkelbezoekers met Facebook advertenties Over Ik ga akkoord met het Privacybeleid (verplicht) Hoog in Google of hoger in Google? Liever zelf Adwords campagnes beheren? Onze werkwijze is meetbaar, transparant en effectief. Van iedere euro die u investeert, laten we u zien hoeveel euro’s u terugkrijgt. Kortom: Google AdWords uitbesteden aan Media de Boer geeft u meer rust, meer leads en een hogere conversie. Wilt u meer online omzet? Maak een keuze uit onderstaande pakketten of neem contact op, we horen graag van u! Zoekmachine optimalisatie kost je geen geld aan Google, in tegenstelling tot adverteren in Google via Google AdWords. Stel dat je in de organische zoekresultaten van Google op nummer 1, 2 of 3 staat, dan zorgt dat voor veel bezoekers op je website. Verreweg de meeste zoekmachinegebruikers klikken namelijk op de bovenste drie resultaten. Je hoeft niet per bezoeker te betalen, zoals bij een Google AdWords campagne. Per maand: € 198,- Ik had je beloofd terug te komen op longtail zoektermen. Dat zijn zoektermen van drie of meer woorden. Het mooie is als dat als iemand zo’n longtail intikt (bijvoorbeeld een lange zin) en precies die zin terugziet in het bovenste resultaat van Google, dat dan de kans zeer groot is dat die website wordt aangeklikt. Er is een sterke binding ontstaan omdat die website precies aangeeft waar op wordt gezocht. Een korte URL zoals https://onlinemarketing.nl/seo/ is voor Google gemakkelijker te begrijpen dan https://onlinemarketing.nl/seo/blog/categorie/dit-is-een-blog-over-seo/ Hoge posities in Google kunnen tegenwoordig alleen maar bereikt worden, wanneer de teksten uniek zijn en daadwerkelijk relevante informatie bieden voor bezoekers. Hierdoor ontstaat ook een natuurlijk linkprofiel, zoals we dat zo mooi noemen. Als er écht waardevolle informatie staat op een landingspagina, zal er regelmatig op internet gerefereerd worden naar deze pagina. Denk bijvoorbeeld social media of diverse fora, of verzamelwebsites over een bepaald onderwerp. Dit linkprofiel zorgt ervoor de landingspagina én daarbij de website zelf geleidelijk aan op natuurlijk wijze stijgt in haar posities in Google. April 2017 Omhoog ↑ Google Imposes a Ban on BMW Web Site - New York Times Op het juiste moment op de juiste plaats Testen & Meten In 2015 hadden we nog ruimte voor 155 tekens. Drie jaar later is dit verhoogd naar 250 tot zelfs 300 tekens. Jouw meta-description richt je dus zo effectief mogelijk in om niet zozeer hoger in Google te komen als resultaat. Maar een specifieke meta-description dieaansluit bij de zoekopdracht van de gebruiker, verhoogt jouw CTR (het aantal klikken dat jeontvangt) wat voor Google vervolgens een teken is dat als meer mensen jouw paginabezoeken, de content relevant is voor de zoekopdracht. Wil je met je website of webshop een hogere positie behalen in de zoekresultaten van Google? Laat de zoekmachine optimalisatie dan over aan de experts van Traffic Today. SEO (Search Engine Optimization) is gericht op het verbeteren van je website voor Google. Bij search engine optimalisation richten de werkzaamheden zich enkel op het organische gedeelte van Google. Met behulp van technische optimalisatie, de juiste content, linkbuilding, lokale SEO, social media en conversie-optimalisatie wordt de positie van jouw website of webshop in Google verbeterd. “SEO is de kunst van het gevonden worden“ AdOrbit is een online-marketingbureau met een passie voor online. Wij helpen klanten van klein tot groot met hun online-marketinguitdagingen. Je rankings in Google en Bing Nieuwe content optimaliseren 1/07/2018 Voordat u begint met zoekmachine optimalisatie is het van belang om de doelgroep te onderzoeken. Op wie richt u zich met uw product of dienst? Wilt u gevonden worden in heel Nederland of slechts binnen een specifieke regio? Daarnaast is het ook van groot belang om uw doelstellingen concreet te benoemen. Deze informatie, in combinatie met uw uitgebreide productinformatie, zorgt voor een goed fundament en de selectie van de beste zoektermen. Vervolgens toetsen wij deze zoektermen aan de kansen en bedreigingen. Hoe kunnen wij ons onderscheiden van de concurrentie? Hoe vaak wordt er gezocht op de betreffende zoekwoorden? Op welke zoekwoorden is de concurrent actief? Door ons uitgebreide zoekwoorden onderzoek brengen wij alle kansen en bedreigingen goed in kaart om zo de beste selectie te maken. We selecteren samen met onze opdrachtgever de zoekwoorden die voor hem of haar het meeste rendement opleveren. Het is geen kunst om bovenaan in Google te komen, het is een kunst om bovenaan in Google te staan op posities die rendement bieden! Herengracht 66 III Een goede navigatie in je website zorgt ervoor dat je pagina’s naar elkaar linken, hierdoor wordt de waarde over alle pagina’s verdeeld. Daarnaast helpt een handige navigatie voor een hoge gebruiksvriendelijkheid bij de bezoeker omdat ze makkelijk de weg kunnen vinden op de site.  Gratis brochure aanvragen Wat is SEO? Wat is zoekmachine optimalisatie? 9.00u - 16.00u in Hilversum Breng structuur in de campagnes 9. Cemper Link Research Tools Voordelen van zoekmachine optimalisatie De pagina heeft uitgaande links. Bij voorkeur minimaal 2. Wij hebben een link toegevoegd bovenaan in het artikel naar de uitleg van SEO op wikipedia en een link naar Google. Gebruik de Pico Formule Werkwijze zoekmachine optimalisatie? We zullen een uitgebreid onderzoek doen naar zoekwoorden die interessant zijn voor de website om meer (relevant) verkeer te genereren. We doen onderzoek naar zowel short tail als long tail zoekwoorden om zo het resultaat te maximaliseren. Als je bovenaan in Google wil komen is het belangrijk om je pagina te optimaliseren. Bij het optimaliseren is het belangrijk dat je de juiste specifieke zoekwoorden kiest. Voor het kiezen van deze zoekwoorden zijn veel verschillende hulpmiddelen om je te helpen. Door meerdere van deze hulpmiddelen te gebruiken kun je samenhang zien in de juiste zoekwoorden. Het is hierbij belangrijk dat je zorgvuldig bent in het kiezen van deze zoekwoorden. Het is bij het kiezen belangrijk dat je kijkt naar het zoekvolume en het aantal concurrenten. Ok, hier gaat het vaak fout! Tekstvertalers Bezoeker gaat verder – of keert terug naar Google Overtuigen op het WEB Dat zijn vijf verschillende manieren om dezelfde term toe te voegen aan je pagina waardoor deze beter gevonden zal worden. Maar dan ben je er nog niet.

Google Ads (AdWords Specialist

Zoekmachine Optimalisatie en Google Ads Beheer Vraag niet beantwoord of nog een vraag? Tot december 2017 moest de meta description voldoen aan een bepaalde lengte-eis, voor een goede weergave in Google. De aanbevolen lengte van de meta description lag ongeveer rond de 155 tekens. Zoals je al eerder op ons blog hebt kunnen lezen, heeft Google afgelopen december het maximaal aantal tekens dat getoond kan worden verhoogd naar 320 tekens. Bij het opbouwen van backlinks moet je opletten dat je dit blijft doen in een natuurlijk tempo. Bouw je namelijk te snel backlinks op dan zal Google dit niet vertrouwen en hieraan geen waarde geven. Daarnaast is het belangrijk dat je links betrouwbaar zijn en van relevante sites afkomen. Hierin speelt de diversiteit in links ook een belangrijke rol. Wanneer je merkt dat er onnodige of slechte links naar jouw site verwijzen is het goed om deze links te verwijderen. Je hebt niks aan deze links en het kan je alleen maar schaden. Google vindt het belangrijk dat jij relevante informatie geeft die aansluit bij de vraag die iemand heeft. Die vraag wordt gedestilleerd uit de zoekopdracht. zodansjesalsa.nl/groningen het aantal kliks op je advertenties; Zorg dat mobiel sneller dan snel is en heel gebruiksvriendelijk. 73 originele ideeën om een persbericht te versturen 3 maart 2018 installatiehulp vooraf ZOEKMACHINE GOOGLE | MEER CONVERSIES MET JE WEBSITE ZOEKMACHINE GOOGLE | MEER VERKOPEN MET JE WEBSITE ZOEKMACHINE GOOGLE | SEO SERVICE NEDERLAND
Legal | Sitemap