Content en Zoekwoordoptimalisatie Offline Want je wilt eerst weten hoe iets werkt voordat je eraan begint Dit is gratis en vrijblijvend U bevindt zich hier: Home / Diensten / Search / Zoekmachine Adverteren / Google AdWords Beperkte resources Half werk en ontevreden medewerkers We rapporteren iedere maand over de werkzaamheden die we uitgevoerd hebben en de behaalde resultaten. In overleg kunnen we ook de focus op bepaalde zoekwoorden maandelijks wijzigen. Bijvoorbeeld als we voor een zoekwoord als een top positie behaald hebben en een ander zoekwoord meer aandacht nodig heeft. Er is ook iedere maand ruimte om (via e-mail, telefoon of bij ons op kantoor) met ons te sparren over je strategie. Heldere rapportages van de resultaten. Op de site zijn knoppen opgenomen om pagina’s te kunnen promoten of delen op Facebook, Twitter, Google Plus en LinkedIn. Deze knoppen zijn stukjes code van de sociale media zelf en maken gebruik van een cookie. Deze cookie onthoudt dat je ingelogd bent zodat je niet iedere keer op Twitter of Facebook hoeft in te loggen zodra je iets wilt delen. Om te zien wat zij met persoonsgegevens doen die zij met deze code binnen krijgen, kun je de privacyverklaringen van Facebook, Twitter, Google+ en LinkedIn (welke regelmatig kunnen wijzigen) inzien. Over adOrbit Marketing Meer over implementatie en oplevering. GOOGLE ANALYTICS Zoeken naar: Online zijn er een aantal bronnen die ik regelmatig raadpleeg en die wat mij betreft ook echt waarde bieden. Als sinds ik me kan herinneren is Rand Fishkin van Moz er daar één van. Google Adwords is een van de meest toegepast vormen van online marketing. Dit komt doordat het effectief, meetbaar en ontzettend snel resultaat oplevert. SEA zorgt er namelijk voor dat je relevante advertenties laat zien aan je doelgroep die hoog eindigen in de resultaten van Google. Bovendien zijn de advertenties erg specifiek en relevant voor een bepaald zoekwoord. Vaak zijn marketing uitingen lastig te meten Dat is bij Adwords wel anders. Zo betaal je een bepaald bedrag per klik en zie je direct in de data hoeveel je campagne oplevert. August 2012 Google geef je aan welke pagina’s wel of niet geïndexeerd moeten worden in de zoekmachine. Je kunt ook pagina’s en onderdelen op nofollow en no-index zetten. Dit houdt in dat je Google vertelt dat deze pagina of dit onderdeel niet geïndexeerd moet worden. Denk aan de commentaren op je website onder artikelen of jouw intranet dat gekoppeld zit aan jouw website. Ten eerste is het belangrijk dat je jouw zoekwoorden verwerkt in de beschrijving. Daarnaast wilt Google een meta-description zien van ongeveer 140 tot 160 tekens. Door je meta-description op te laten vallen, kan ook je CTR (=Click-Through-Rate) flink verhoogd worden. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw meta-descriptions opvallen? Wij geven je 4 tips: T 071 - 541 8082 Hieronder kunt u zich aanmelden voor onze nieuwsbrief. 4 x per jaar handige marketing tips en info over internet. 0Twitter Inzenden Campagne Vlot & Goed Hilversum - Privacy en cookies Keywordtool.io (betaald) Gebruik van trefwoorden in de titel van een pagina (iedere unieke pagina een eigen unieke titel) Tim Zuidgeest van Studio ST&T Uw webpagina’s beschikken over een slechte documentstructuur Acties Wat zijn de voordelen? Via social media kun je al snel een groot bereik creëren. Dit kun je natuurlijk doen door middel van betaalde campagnes, maar ook zonder geld kun je ver komen. Als je bijvoorbeeld op Facebook likes genereert op je pagina of bericht gaat het balletje al snel rollen. Deze likes krijg je natuurlijk niet zomaar. Ook voor social media geldt het dat je interessante en kwalitatieve content moet leveren. Als mensen geïnteresseerd raken in jouw content zullen sneller geneigd zijn jouw berichten te delen of de liken. Deze interactie is belangrijk om te creëren voor een groot bereik. Het is hierbij ook belangrijk dat bezoekers via jouw website artikelen kunnen delen op social media. Maak dit daarom mogelijk op jouw website en zorg dat dit ook duidelijk zichtbaar is. Als ik een blogbericht dus aanpas moet ik hem als het ware opnieuw publiceren met de datum van vandaag. Kan dit niet een negatieve invloed hebben op jouw positie in google? Hoger in zoekmachines komen Uiteindelijk zul je door je concurrenten niet meer te verslaan zijn. Je bent dan een vaste waarde in de markt waar men niet omheen kan. Het fundament van je website moet echter wel goed zijn. Copyright Semster, All Rights Reserved • Juiste gebruik van titels Het is belangrijk dat je aangeeft wat je doelen zijn bij het uitbesteden van je AdWords campagnes. Hierbij bedoelen we geen zaken zoals aantal impressies of positie in Google. Je moet hierbij kijken naar zaken als conversies, winst en de ROI. Dit zijn de belangrijkste prestatie indicatoren voor jouw bedrijf. Bespreek hierbij ook de uitkomsten van de campagnes. Je kunt organisch (gratis) hoog staan, maar ook direct helemaal bovenaan komen met advertenties. Als je op de goede manier adverteert via Google AdWords kun je dit meteen terug zien aan de cijfers. Dit zijn vooral de bezoekersaantallen en hopelijk ook een stukje extra omzet. Voor deze extra omzet adverteer je tenslotte. Als je geen extra omzet ontvangt door deze advertenties krijg je een slechte ROI (return on investment). Dit is de verhouding tussen de opbrengst en de investering, reken dus altijd goed uit of de investering in Google AdWords zichzelf goed terugbetaalt in omzet voor jouw bedrijf.  Doelen bijhouden met Contact Form 7 en de nieuwe Google Analytics-code (gtag) ‘SEO titel’, wanneer je een andere titel voor de zoekresultaten van Google etc. wilt gebruiken dan de (leesbare) titel bovenaan de pagina; Wat is Google Shopping? Je e-mail (verplicht) Wij hebben ervaring met de Automotive branche! 2. Wordt WordPress wel gevonden door de zoekmachine? Nieuwe artikelen GOOGLE ADS ANALYSE (GRATIS) Klanten beoordelingen KPI’s Staat de gewenste trainingsdatum en/of locatie er niet tussen? In nader overleg bepalen wij graag een andere trainingsdatum en/of verzorgen wij inhouse trainingen Anke Kemerink in Zoekmachine Optimalisatie Usability Schrijftips online Succescases Doetinchem (online media) Maandelijks werken we aan de populariteit van de website door middel van linkbuilding. Ook ontwikkelen we nieuwe content voor de website. Deze informatie haal je uit Google Search Console Informatie aanvragen Bekijk profielen met cv, portfolio en referenties Kosten per conversie Op zoek naar een concrete actiepuntenlijst zodat je zelf aan de slag kan met je website? Bekijk onze SEO audit! Waarom Google? Advertentie-extensies Advertentiegroepen Conversie Google Adwords-bureau Google Certified Partner Kwaliteitsscore Online marketing & consultancy Onze Missie Nieuwegein Sales Investering van Google optimalisatie Uiteraard zijn onze Adwords specialisten gecertificeerd en hebben wij regelmatig overleg met Google adviseurs. We nemen deel aan verschillende Google trainingen en zijn bijvoorbeeld op bezoek geweest bij het Google hoofdkantoor in Dublin. Home – NewNeuroMarketing Klantbeoordelingen★★★★★★★★★★9,8 van 1010 beoordelingen Kernfuncties

Google Ads (AdWords Specialist

Zoekmachine Optimalisatie en Google Ads Beheer Think Online We hebben het bij zoekmachine optimalisatie met name over de zoekmachine ‘Google‘, omdat 95% van de zoekopdrachten via Google gaan. Vaak bekeken pagina’s Pixel Request: 1.000.000 euro met 2 miljoen pixels voor Serious Request Privacy* October 2011 Vraag hier jouw gratis online marketing audit aan! Wat is externe linkbuilding? Waarom Google Shopping? Haarlem De inzet van digitale marketing moet maximaal resultaat en maximaal rendement opleveren. Zo lang wij met je samenwerken sparren we met je om het maximale uit je campagne te halen en jouw website bovenaan in Google te laten verschijnen. Jouw strategische doelen staan hierbij centraal. Deze doelen stellen we voor de bouw van de campagne op. We implementeren de benodigde codes en conversies pixels op je website en maken de koppeling met Google Analytics om waardevolle statistieken te kunnen meten. Hierdoor kunnen we exact meten wat je campagne doet en leggen we het accent bij de goed renderende campagnes en/of advertentiegroepen. Als basis voor je campagne gebruiken we je website. In overleg ontwikkelingen we relevante, hoogwaardige landingspagina’s die bezoekers uiteindelijk een optimale ervaring op je bestemmingspagina bieden. Door een uitgebreid zoekwoordenonderzoek, die we voor de bouw van je campagne doen, weten we exact welke zoekwoorden voor jou relevant zijn. Uiteraard kan je daarbij zelf aangeven welke zoekwoorden je daarbij opgenomen wilt zien. En ook welke niet. Vervolgens delen we je producten en/of diensten op in advertentiegroepen die we voorzien van relevante advertenties. Door minimaal drie advertentieteksten te schrijven per advertentiegroep testen we naar verloop van tijd welke het beste presteren. De minst presterende advertentie teksten herschrijven we waardoor de kwaliteit van je advertentieteksten steeds beter wordt en je campagnes steeds meer rendement opleveren. Als je puur naar organische vindbaarheid kijkt zijn er 3 tips die Online Boswachters kan geven: Met al deze tips kom jij hoger in Google en blijf je bovenaan staan. Heb je hulp nodig om alle tips in te zetten of wil je dit liever niet zelf doen. Wij helpen je graag. Vraag de gratis digitale marketing review aan. Ook online succes? Opdrachtgevers Ook hier wil je iets interessant neerzetten, maar ook iets dat exact beschijft wat je in het artikel te lezen krijgt. Als je op de eerste pagina staat van Google met een bepaald zoekwoord of een combinatie van zoekwoorden (longtails: daar komen we straks nog op), dan krijg je meer gratis bezoekers. Het liefst wil je hoog in Google staan met een hele serie van zoekwoorden of combinaties van zoekwoorden. Zoeken naar: Zoals hierboven al gezegd bestaat zoekmachine optimalisatie uit technische en creatieve elementen. Dit wordt vaak aangeduid als on page SEO en off page SEO. Altijd één aanspreekpunt binnen de organisatie “Fijne snelle communicatie!” Website offerte aanvragen Pro-actief en verplaatsen ons in jouw webshop en doelgroep De juiste tools om uw ranking te verbeteren Je wilt een artikel schrijven met 12 tips over hoe jij je gelukkiger kan voelen. Als je niet aan SEO denkt, dan kies je misschien voor een catchy titel zoals, ‘Geluk kan je leren’. Onsite SEO kun je weer onderverdelen in ‘techniek’ en ‘schrijven’. Gratis website conversie optimalisatie scan Bekijk jouw review URL Overtuigd om een AdWords bureau in te schakelen om jouw Google AdWords campagnes te optimaliseren en benieuwd wat jouw kansen en verbeterpunten zijn? Vraag gratis de digitale marketing review aan en ontdek het direct. - Partners Met goedkope trucs niet blijvend hoog in Google Growth hacker e-book 18. SEO tips: een volledig en actueel overzicht Focus op een goede zoekterm > Remarketing Webdesign Zwolle Op welke producten, aankoopfase en zoekwoorden wordt de campagne gericht (en op welke juist niet)? 19 februari 2016 om 11:18 GOOGLE ADWORDS HELP | SEO SERVICE ROTTERDAM GOOGLE ADWORDS HELP | SEO SERVICE AMSTERDAM GOOGLE ADWORDS HELP | SEO SERVICE UTRECHT
Legal | Sitemap