Voorbeelden van projecten Advertenties die jouw doelgroep echt bereiken; Hoi Ruben, Common Sense. Onze werkwijze Scrum! Beroepskeuzetest: Om bepaalde pagina’s te verbeteren of te analyseren is het handig om gebruik te maken van A/B testen. Hierbij maak je twee versies van een pagina en deze laat je testen door je bezoekers.  Als je genoeg bezoekers hebt ontvangen kun je zien welke versie het best heeft gescoord. Aan de hand van deze gegevens kun je de beste variant uitkiezen en gebruiken. Het is bij het opstellen van een A/B test dat je niet meerdere veranderingen aanpast, als je dit wel doet kun je niet achterhalen welke verandering gescoord heeft.  Gebrek aan ervaring     Fouten in online marketing campagnes Design 'eventValue': undefined Nieuwegein zodansjesalsa.nl/eindhoven Waar kan Ompro je mee helpen? Nieuwe features & updates De kolom is aan de rechterkant omdat de content dan aan de linkerkant staat en mensen van links naar rechts lezen en dat is dus logischer. Home / Nieuws & Blog / Hoe kom ik hoog in Google met mijn website? Opzetten en optimaliseren Houd rekening met long tail zoektermen Bekijk wat je concurrenten met Google doen SHARES Zakelijke dienstverlening Ik zie vaak genoeg content met weinig backlinks veel hoger in Google staan dan content met veel backlinks. Marlies on Top 55 websites met gratis en vrij te gebruiken afbeeldingen In een campagne stellen we altijd meerdere advertenties in. Deze advertenties worden willekeurig weergegeven zodat we kunnen zien welke advertentie het best werkt. Als we zien dat een advertentie geen nieuwe verkopen oplevert of er wordt een stuk minder op geklikt dan een andere Ad. Dan is het goed om die advertentie te verwijderen en om een nieuwe Ad hiervoor in te stellen. Bel ons op 085 – 486 57 20, mail naar info@dutchblue.nl of maak online een afspraak. Ten eerste: Goed artikel! Maar ik ben het eens met Wouter wat betreft Google Analytics en Social Media invloeden. Daarnaast vind ik het begin van het artikel ook niet helemaal kloppen. Het is niet zo dat we als SEO’ers iedere maand van strategie veranderen. Ik doe eigenlijk al jaren bijna hetzelfde. Er zijn intussen weer een hoop randfactoren verandert. Bijvoorbeeld dat websites nu eigenlijk mobielvriendelijk moeten zijn. En je kunt ook wat voordeel halen uit een SSL certificaat. Zo zijn er nog wel wat zaken die nieuw zijn. Maar het is niet zo ingrijpend als jij het laat uitschijnen. Sommige mensen kunnen dat natuurlijk wel zo ervaren. Maar dan hebben ze waarschijnlijk in het verleden SEO technieken gebruikt die niet OK zijn. Zorg voor goede inhoud en je hebt echt geen last van Panda’s. Doe geen linkbuilding als je er niks vanaf weet. Ook geen last van Penguins. Ik doe zelf helemaal niet aan linkbuilding. Je kunt tegenwoordig echt prima scoren in Google zonder backlinks. En als je goede inhoud maakt dan komen de juiste backlinks vanzelf. Naar mijn menig gaat het begin van het artikel dus alleen over slechte SEO specialisten. Die zijn er ook! Maar laat ons niet generaliseren. Ik ben het dus hartgrondig met je eens: Maak gewoon een goed website dan gaat het vanzelf! Als je daarnaast ook nog op SEO factoren let en zorgt voor toepasselijke paginatitels, headings, afbeeldingen enz.. Dan kom je er wel en hoef je echt niet om de maand van strategie te veranderen. Call/Bellen extensie: moedig mensen aan om te bellen en meet hoeveel mensen bellen ☞ Audit AdWords Accounts Een goede website is niet zo 1,2,3 gemaakt, je moet hier tijd in investeren en geduld hebben. Daarnaast kom je niet meteen op nummer 1 in Google, de SEO factoren hebben vaak tijd nodig. Als je hoger in Google wilt komen kun je gratis al een heel eind komen maar het is ook vaak goed om er geld aan te besteden. Dit geld kan bijvoorbeeld besteed worden aan een goede content schrijver of een handige SEO tool. Daarnaast heeft het niet voor niets zoekmachine OPTIMALISATIE. Je website is nooit af en heeft het nodig om continu geoptimaliseerd te worden. Het advertentieprogramma van Google Google heeft zelfs aangegeven dat je eerder met een mobile only mindset moet gaan denken. Denk dus ook na over het gedrag van je bezoekers wanneer je hoog wil komen in Google. Waar zijn ze precies naar op zoek, en hoe kan jij ze daarmee helpen? Wat tevens uit deze gegevens bleek, is dat de domein autoriteit een belangrijkere factor is in Google dan de pagina autoriteit. Google Adwords Wij zijn live en klaar om nu met je te chatten. Zeg iets om een live chat te beginnen. What makes your product or service awesome? What unique benefits do you bring? Put these benefits in your ad messaging when relevant to your target audience. – Search Engine Land “Rank Tracker is the best and most reliable platform for tracking keyword rankings across multiple websites and search engines”. Meer hoeven we er eigenlijk niet over te zeggen. Rank tracker houd jouw scores bij gekoppeld aan jouw zoekwoorden en geeft jou inzichten hoe je ervoor staat in Google. Hoe hoger de autoriteit wordt ingeschat, hoe hoger ook de positie in de zoekresultaten. Het analyseren van de links van de concurrentie is vaak een goed startpunt om in te schatten hoeveel van deze hyperlinks je eigen website nodig heeft. Ook het analyseren van het eigen linkprofiel is een goed idee om de benodigde verbeteringen aan te kunnen brengen. Lees verder Geef je stem: Wat is E-commerce? Zelf realtime inzicht in campagnestatistieken Jack de Vreugd 24 reacties Wat Google allemaal meet Responsive webdesign. In het Nederlands: ‘een schaalbare website’. Zorg ervoor dat je één website hebt die op alle verschillende schermen (mobiel, tablet, laptop, pc) goed wordt weergegeven. De website bezoeker kan altijd goed navigeren op je website ongeacht het scherm waarop de site getoond wordt. Dit zorgt voor langere bezoektijden op je website en nog belangrijker: geen frustraties! Kies niet voor aparte mobiele variant van je website op een aparte extensie ‘m.domeinnaam’. De waarde van Google wordt dan verdeeld over je gewone URL en je mobiele URL. Bovendien heb je kans op ‘duplicate content’.

Google Ads (AdWords Specialist

Zoekmachine Optimalisatie en Google Ads Beheer 0182 342 062 Uitbesteden van je AdWords Brand Statistics Bovendien zitten uw concurrenten niet stil. Ook zij willen die topposities bezetten en zullen alles doen om u van de troon te stoten. Voortdurende optimalisatie voorkomt dat zij u inhalen. Onze online marketing experts zorgen ervoor dat u uw concurrenten een stap voorblijft. Gonny Verberne 31 augustus 2015 Om een campagne objectief te meten, evalueren wij onze zoekmachine optimalisatie campagnes van kwartaal tot kwartaal. Iedere drie maanden vindt er een evaluatiegesprek plaatst waarin de projectleider samen met jou de resultaten van de afgelopen periode doorneemt en kijkt welke zaken wij de komende periode gaan doorvoeren zodat jij blijft groeien. ” B&S Media helpt ons wekelijks om onze webwinkel justcarpets bekend te maken bij een groot publiek. Door een succesvolle AdWords campagne hebben we onze verkoop goed zien stijgen. Met B&S Media is het snel schakelen, dit werkt fijn. Een jong en dynamisch bedrijf met een duidelijke focus.” Met text ads bereiken we hen met een zoekbehoefte. Zij die zich oriënteren en/of concreet een afweging maken. Met banners bereiken we hen die niet direct zoekende zijn. We stimuleren daarom de herkenning van behoeften. Waar je klant zich ook bevindt, we helpen je aan maximaal rendement. Maar dat is niet het enige. Support Deze pagina citeren Over de auteur Google beschrijft kwaliteitsrichtlijnen waaraan een website moet voldoen, zodat handmatige spam activiteiten die tegen de site worden ondernomen worden voorkomen. Deze handmatige spam activiteiten zijn acties tegen illegaal toegepaste SEO activiteiten  (in het engels ook wel: “Black Hath SEO” genoemd), die in strijd zijn met de Google Webmaster Richtlijnen. De webmaster richtlijnen zijn na te lezen op de webpagina van de Google Webmaster Richtlijnen. Dat wil je uiteraard voorkomen. Zorg dus voor een (relatief) groot lettertype. Zeker bij een ouder publiek, zij hebben nog meer moeite met het lezen van een klein lettertype. $(window).load(function(){ Ben je op zoek naar een geschikt bureau om je AdWords campagne aan uit te besteden? Wil je een Google Certified Partner die actief met je meedenkt en je op de hoogte houdt van alle ontwikkelingen omtrent je digitale campagne? Zie je online kansen liggen maar weet je nog niet zo goed hoe je AdWords optimaal in kunt zetten? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Wij gaan voor kwaliteit en zijn pas tevreden wanneer onze klanten gelukkig zijn. Dit zorgt ervoor dat we een stap meer zetten en er samen met jou alles aan doen om tot het maximale resultaat te komen. Jouw pagina wordt geoptimaliseerd voor Google. Daarnaast krijg je nieuwe inzichten via ons online optimalisatie programma. Hoe je title tags, metabeschrijvingen etc. aanpast, vind je verderop in dit artikel. Het belangrijkste voor nu, is dat je ongeveer een beeld hebt van de term (onderwerp) waarop je graag gevonden wilt worden. Hoog in Google door optimalisatie Jullie focus ligt op het halen van rendement. Wat houdt dit in? C. Denkers - www.pothelm.nl Laurens beoordeeld ons met een 10/10 op Het gaat dus allemaal om vraag en aanbod. En bij SEO draait het om het afstemmen van jouw aanbod op de vraag. O ja: we zijn officieel Adwords Certified Partner. Dit betekent dat Google ons vertrouwt en we serieuze praktijkervaring hebben. Nadat we een campagne hebben opgezet stopt ons werk niet. Een goede Google AdWords specialist blijft een campagne continue optimaliseren. Dagelijks bekijken we welk zoekwoord het best rendeert en welke advertentietekst goed past bij bepaalde zoekwoorden. Zo kunnen we tijdig bijsturen en zorgen we dat we het maximale uit de Google AdWords campagne halen. De laadsnelheid van uw website is een belangrijke ranking factor. Bezoekers vinden het vervelend om te wachten en Google ziet laadsnelheid daarom als een belangrijk kwaliteitskenmerk. Een trage website kan verschillende oorzaken hebben. Bijvoorbeeld slecht hosting of afbeeldingen die te zwaar zijn en daardoor langzamer worden geladen. In Google adverteren en SEO 58. Analyseer je zoekwoorden regelmatig Zoekmachine optimalisatie (SEO) is één manier om aandacht te genereren. Wil je eerst weten wat SEO/zoekmachine optimalisatie is? Lees dan het introducerende artikel ‘Wat is SEO?’. Dan is die persoon niet op zoek naar een random marketingboek of het oudste marketingboek of zelfs een overzicht van alle marketingboeken. 3. Safe Redirect Manager Maximaal Resultaat Er zijn geen resultaten gevonden voor "{{search_query}}" Laatste Blogposts Online ondernemen desk 33. Denk aan verschillende devices Ruben de Vries SEO specialist In de afbeelding “Voorbeeld link anchor tekst” is de tekst ”Download direct de contentkalender van mark@ing” de link anchor tekst. Met Google Adwords ben je in staat om betaalde reclame te maken op websites die bij het netwerk van Google horen. Zo kun je op deze websites gerichte advertenties plaatsen op basis van relevante zoekwoorden. Het is mogelijk om behoorlijke resultaten te behalen wanneer je op de juiste manier Google Adwords gebruikt. Namelijk: Webshop advies Houd rekening met bijvoorbeeld social kanalen in het buitenland. LinkedIn is bijvoorbeeld in Duitsland ondergeschikt aan Xing, de Duitse variant van LinkedIn. Zorg er dus voor dat je de juiste sociale media kanalen inzet om jouw Google rankings te beïnvloeden. Mobile Het maximale uit uw site halen is onze missie. 9. Nieuwe content optimaliseren Beschrijf  je diensten of producten uitgebreid zodat je beter gevonden wordt in Google. Wat doet jouw bedrijf exact? Dit moet uitgebreid beschreven worden op je website. Dus niet alleen een algemene beschrijving van de activiteiten in de sector waarin het bedrijf werkzaam is. Echt elke activiteit die het bedrijf beoefend kan worden meegenomen. Websites met uitgebreide beschrijvingen komen hoog in Google te staan. Lees meer over het maken van goede pagina's KOSTEN GOOGLE ADWORDS | SEO SERVICE NEDERLAND KOSTEN GOOGLE ADWORDS | SEO SERVICE ROTTERDAM KOSTEN GOOGLE ADWORDS | SEO SERVICE AMSTERDAM
Legal | Sitemap