Overige informatie: Certificeringen ”Verdeeld over het jaar 2017 hebben wij met Gonect een aantal sessies gehad om onze sociale media een boost te geven. De professionele inzichten van Gonect hebben ons geholpen om efficiënter en vooral effectiever gebruik te maken van onze social media kanalen. We hebben deze sessie dan ook al heel erg nuttig ervaren.” Zoekmachine optimalisatie is onmisbaar WordPress site laten maken Met online bedrijfsgidsen zoals allebedrijvenin.nl en zzpgids.nl is niets mis. Dat zijn prima mogelijkheden om een paar extra links naar je website te verkrijgen door daar je bedrijfsprofiel aan te maken. Cursussen In sommige bedrijven hebben ze daar hele teams voor ingehuurd, teams die volledig toegewijd zijn aan het ranken op zoekwoorden als “tassen” in Google. Instagram adverteren ePages Afdeling Cultuurmarketing Webhosting Wil je Google AdWords uitbesteden aan een professionele partij? Heb je een AdWords campagne reeds uitbesteed, maar ben je niet tevreden over de resultaten? Misschien ontbreekt het je wel aan tijd of kennis om de AdWords campagne te beheren of ben je gewoon op zoek naar een partij waarmee je kan sparren om de campagne naar een hoger niveau te tillen. Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Als AdWords professional en gecertificeerd bureau beschikken wij over de nodige expertise en ervaring en weten we aantoonbare betere resultaten voor onze klanten te behalen. Onze campagne worden vanuit de complete bedrijfsvoering uitgezet en gaat verder dan alleen online. We houden van overzichtelijk en transparant. We houden van kwaliteit en lange termijn visie. Wij hebben deze kennis in huis, onder één dak. Dus ook één aanspreekpunt. Wel zo makkelijk. seo strategie Thies Kuijlman 1.     Kies altijd een professional, ga niet voor iemand die Google Adwords erbij doet, maar ga voor de specialist! Iemand die basiskennis heeft van Google Adwords, kan dit waarschijnlijk wel. En het lagere tarief is zeker aantrekkelijk. Maar wanneer u specifieke wensen heeft of de freelancer tegen problemen aanloopt, is specialistische kennis vereist. Iemand met basiskennis heeft niet door wat hij of zij over het hoofd ziet. U heeft een specialistische Google Adwords professional nodig als u wilt dat het goed gebeurt. Di 13.00u - 14.00u Wo 13.00u - 14.00u Do 10.00u - 11.00u In deze fase is het van belang om te bepalen welke zoektermen relevant zijn voor de landingspagina’s waar de advertentiegroepen aan gekoppeld zitten. Zijn de zoektermen niet relevant voor de informatie op je landingspagina, dan is de bounceratio hoog en zal je advertentie ook minder hoog staan. Google geeft namelijk een oordeel over de relevatie van de betreffende landingspagina de zogenaamde kwaliteitsscore en is daarmee bepalend voor de ranking in de advertentie positie. Naast de landingspagina geeft Google ook een kwaliteitsscore van de advertentie. Hieronder een aantal belangrijke aspecten die Google meeneemt in de kwaliteitsscore van de advertentie: 11/12 Cursus WordPress Blauwe Monsters zal na de startperiode voor jou op regelmatige basis je campagne analyseren en bijsturen om verbeteringen aan te brengen. Hierbij zullen we ook continue een analyse maken van je concurrentie. Uiteindelijk levert dit je een goede positie op in de advertentieranking en zijn je kosten per conversie zo laag als mogelijk. Door dit goed voor jou te doen, verdienen we uiteindelijk onze eigen kosten die we aan je rekenen voor jou terug met daarbij een beter presterende Adwords campagne. Sinds kort is Google Data Studio beschikbaar. Hierin kunnen de prestaties van de Adwords campagne goed visueel in beeld gebracht worden. Dit gebruiken wij veel als basis om verbeteringen aan te brengen. Daarnaast is het een mooi hulpmiddel om aan jou als klant te rapporteren. Frans Knoops Wie zijn wij? Financiële desk Dit doen we onder andere door uitsluitingszoekwoorden toe te voegen aan je AdWords campagnes. Verkoop je bijvoorbeeld uitsluitend ‘houten speelgoed’ dan wil je natuurlijk niet dat je Google advertenties worden getoond als er bijvoorbeeld gezocht wordt op termen als ‘plastic speelgoed’. In de praktijk gebeurt dit vaak en zien wij dat hier niet goed op ingespeeld wordt. Hierdoor wordt er veel geld onnodig verspild aan een online campagne en lopen de kosten onnodig hoog op. Met het toevoegen van extensies aan je digitale campagne verhogen we niet alleen de kans op conversie, maar ook de kwaliteit en het niveau van de campagne. Zo voegen we oproepextensies toe zodat bezoekers je direct vanuit de zoekmachine advertentie kunnen bellen. Locatie-extensies zorgen ervoor dat je organisatie optimaal vindbaar is in Google. Kortom, bij Google Premier Partner Team Nijhuis kun je er gerust van uitgaan dat je AdWords campagne in goede handen is. Door interne links toe te voegen, scoor je punten bij zowel Google als bij websitebezoekers. Daarom zijn interne links een belangrijk aspect binnen zoekmachine optimalisatie. Sylvester helpt je graag. Omdat titeltags mensen (en zoekmachines) een goed overzicht geven over het onderwerp van de pagina, had het woord dat je gebruikte in de titeltag, een lange tijd een zeer grote impact op Google Rankings. Hoog in Google door content Door u keywords in H1 tags te zetten op uw website, gaan zoekmachines ervan uit dat dit zeer belangrijke teksten zijn op uw website, wat wederom een positief effect heeft op de vindbaarheid van uw website op deze zoektermen. Denk er hierbij wederom aan dat: Hoe minder keywords, des te beter de resultaten zullen zijn. U kunt deze H1 tags het beste boven aan uw pagina plaatsen of als titel boven uw teksten. Hosting, mail en support Hi Tom, De vermeldingen van jouw webpagina’s in Google bestaan uit een titel (ongeveer 70 tekens) en een omschrijving (ongeveer 150 tekens). Als je er zelf niets aan doet, dan toont Google de eerste 70 tekens van de paginatitel en de eerste 150 tekens van de paginatekst. Deze voor zoekmachines bedoelde “metateksten” die op je webpagina’s onzichtbare zijn, kun je het beste zelf schrijven. Als je een WordPress website hebt, dan kun je dat doen met de Yoast SEO plugin. 0182-342062 sjoerd@doublesmart.nl wees een autoriteit! Content creatie USP definieren Zonder opstartkosten Microsoft Excel of Google Spreadsheets kennen geen geheimen voor je. Beiden hebben als doel om websites van een lagere kwaliteit ook lager te laten ranken. Daarbij kan het gaan om websites met slechte content of duplicate content, websites die zoekwoorden verbergen, websites met een onnatuurlijk linkprofiel, websites die links kopen of websites die gewoon tot spam gerekend kunnen worden . Dit soort zaken kunnen allemaal tot een penalty en dus een daling in uw ranking leiden. Houd mij op de hoogte van deze discussie via e-mail Wat wil Google precies? ”Wij zijn met Gonect in zee gegaan om de complexe materie van Google beter te begrijpen, maar ook om structureel betere campagnes te voeren. Gonect overlegt, luistert en past aan zodat alles optimaal is. Maar Gonect is ook niet bang om kritiek te geven op zaken, waar je zelf blind voor bent. Een ideale combinatie, waar wij zeer tevreden over zijn.” Sebastiaan Hendriks Vraag de Google Ads review aan Het schrijven van content  – Wanneer jij goede content plaatst op je website – over bijvoorbeeld een nieuw gadget, een Google-update enzovoorts – zorg er dan – zonder te vragen – voor dat andere websites jouw content delen of vanaf hun website en doorlinken naar jou als bron. Met goede, specialistische content gaan andere websites jou zien als een expert en wordt dat snel opgepakt en gedeeld. XML sitemap genereren zonder WordPress What's new In andere talen 3 Wat kunt u doen? Bedenk hoe u nog betere content dan uw concurrenten kunt creëren. Op veel websites zult u dezelfde informatie tegenkomen. Zo moeilijk moet het dus niet kunnen zijn om op te vallen. Bedenk bijvoorbeeld welke vragen uw concurrenten onbeantwoord laten of welk bijzonder onderscheidend vermogen uw organisatie heeft. Hulp nodig? Dan kunt u altijd een tekstschrijver inschakelen. Mvg, Eduard. Om aan de linkerkant hoog te staan in Google zijn diverse aanpassingen aan uw website noodzakelijk. Daarnaast is het van belang dat andere relevante websites naar uw website verwijzen. Dit alles wordt zoekmachine optimalisatie genoemd en wordt vaak aangeduid met de afkorting SEO (Search Engine Optimization). Onze aanpak 23 tips voor een hogere positie in Google Nieuwe website optimaliseren Te vaak wordt een matige stockphoto gezien als voldoende. Echte mensen, echte filmpjes en echte productfoto’s of grafiekjes zijn tegenwoordig noodzakelijk. Als je kiest voor Adwords uitbesteden aan Blauwe Monsters dan zullen we na het live gaan van je campagne een aantal keer de campagne analyseren en heel regelmatig bijsturen. Van belang is om bij het begin goed te volgen wat er gebeurd. Regelmatig gebeurt het dat budgetten van campagnes er snel doorheen schieten in de eerste dagen. In deze eerste fase zullen we regelmatig zoektermen verwijderen en weer toevoegen. Woorden met een lage CTR zullen we verwijderen. Daarnaast stellen we regelmatig CPC biedingen bij om zodoende zo efficiënt mogelijk met je budget om te gaan. Wat werkt wel? Wat werkt niet? Net als bij websites zelf kun je in Google AdWords een AB test uitvoeren met je advertenties. Toch wordt dit vaak niet ingezet, dit komt omdat het wel even wat werk vergt. Wordstream zegt het wel passend. Google eisen en tips:Pas op voor straffen van Google! Techniek: Voor Google is een goede gebruikservaring noodzakelijk

Google Ads (AdWords Specialist

Zoekmachine Optimalisatie en Google Ads Beheer Zoekmachine optimalisatie of SEO, zoals de vakterm luidt, zorgt ervoor dat de website op basis van vooraf bepaalde zoektermen in de top 10 te vinden is via zoekmachines als Google, Bing en Yahoo!. Dat is tegenwoordig essentieel. Om dit te bereiken, heb je echter hulp nodig van specialisten. Zeker als de concurrentie hevig is in de branche. Door jouw website op zorgvuldige wijze te optimaliseren met de zoektermen waarop de doelgroep zoekt, bezorgt Adwise de website een toppositie in de zoekmachineresultaten.  Gebruik zoekwoorden waarmee je gevonden wilt worden en die matchen met de bestemmingspagina. De Online Marketing Coach helpt je om het juiste segment en publiek te lokaliseren met de hoogste interesse in jouw product of dienst, en de beste aankoopintentie! Deze stap wordt vaak niet gemaakt door online adverteerders met beperkte tijd hiervoor. (Alleen) de juiste mensen aanspreken is echter een van de belangrijkste stappen in het opzetten van een campagne, zo zorgt dit voor betere click-through-rates en lagere kosten! ZOEKMACHINE MARKETING | SEO SERVICE AMSTERDAM ZOEKMACHINE MARKETING | SEO SERVICE UTRECHT ZOEKMACHINE MARKETING | SEO SERVICE EINDHOVEN
Legal | Sitemap